مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1396 ساعت 17:462017-05-29اجتماعي

برخورد پلیس فتا با سایت های مدعی خرید و فروش سؤالات امتحانات نهایی


رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: با هماهنگی پلیس فتا سایت هایی که خبر فروش سؤالات امتحانات نهایی را منتشر کرده اند و از آن طریق مبادرت به خرید و فروش سؤالات امتحان نهایی می کنند برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی اظهار داشت: با هماهنگی پلیس فتا سایت هایی که خبر فروش سؤالات امتحانات نهایی را منتشر کرده اند و از آن طریق مبادرت به خرید و فروش سؤالات امتحان نهایی می کنند برخورد خواهد شد.

وی افزود: رفتار این سایت ها مصداق کلاهبرداری و شیادی است بنابراین به شهروندان، خانواده ها و دانش آموزان توصیه می شود در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

عمادی تصریح کرد: هر نوع سؤالی که توسط سایت های مدعی به معرض فروش گذاشته شده، مربوط به سنوات گذشته و امتحانات نهایی بوده که تاریخ برگزاری آنها سپری شده است.

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: به دانش آموزان اطمینان می دهیم که سؤالات امتحانی در امنیت کامل، رأس ساعت مقرر در دسترس آنها قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از دانش آموزان تقاضا می کنم تنها بر محتوای کتاب های درسی متمرکز شوند، زیرا سؤالات امتحانی فقط از متن کتاب های درسی طراحی می شود و دانش آموز با مطالعه دقیق می تواند به طور کامل پاسخگوی سؤالات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پلیس فتا با سایت های مدعی خرید و فروش سؤالات امتحانات نهایی

برخورد پلیس فتا با سایت های مدعی خرید و فروش سؤالات امتحانات نهایی