مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1396 ساعت 17:252017-05-29فرهنگي

«وقایع اتفاقیه مفقودالپدر» در راه است


نمایش «وقایع اتفاقیه مفقودالپدر» به نویسندگی «حسین آشوری» و به کارگردانی «مریم جلیلی» از 16 خرداد ماه در تماشاخانه مشایخیِ پردیس تئاتر تهران اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

- نمایش وقایع اتفاقیه مفقودالپدر به نویسندگی حسین آشوری و به کارگردانی مریم جلیلی از 16 خرداد ماه در تماشاخانه مشایخیِ پردیس تئاتر تهران اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش وقایع اتفاقیه مفقودالپدر به نویسندگی حسین آشوری و به کارگردانی مریم جلیلی از 16 خرداد ماه در تماشاخانه مشایخیِ پردیس تئاتر تهران و در ساعت 21 به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است که در کشاکش انقلاب مشروطه، زندگی،عشق و آینده دختر خدمتکاری به نام نرگس فدای سرپرستی کودکی سر راه مانده می شود.

در این نمایش بازیگرانی چون داوود پژمان فر، هیراد محمدی، سپیده دستینه ، مهری زندی، الهام معارفی، علیرضا حاتمی و سپهر سلیمی ایفای نقش می کنند.

همچنین دستیاران کارگردان:نسیم حیاتی وحید حسنوند، منشی صحنه: الناز مقدم، طراح پوستر و بروشور: رامین پهلوان، موسیقی: کیوان میرزا زاده، امین فردیان، طراح لباس:مهرنوش راد، گریم نگین بصیری ، محمد آشوری، روابط عمومی: سحر صنیعی، امور رسانه: سپیده شمس، مدیر صحنه: سارا خوب بخت در این نمایش حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وقایع اتفاقیه مفقودالپدر» در راه است

«وقایع اتفاقیه مفقودالپدر» در راه است