مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1396 ساعت 15:512017-05-29اقتصادي

تا پایان برنامه ششم توسعه رتبه صنعتی استان زنجان تک رقمی می شود


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان به صورت سالانه، رتبه صنعتی استان زنجان تا پایان برنامه ششم توسعه تک رقمی می شود.

- علی کلانتری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مجموع پروانه های بهره برداری صادرشده طی سال گذشته در استان زنجان یک زهرا و 311 فقره بوده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 280 میلیارد تومان مجموع سرمایه گذاری صورت گرفته بر اساس پروانه های صادره در استان زنجان است، تصریح کرد: با صدور پروانه بهره برداری برای 131 واحد صنعتی و تولیدی در استان برای 2 هزار و 138 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه بر اساس برنامه ششم توسعه، باید سالانه حدود یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان صورت گیرد، اضافه کرد: با تحقق سالانه یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، تا پایان برنامه ششم توسعه، رتبه صنعتی استان تک رقمی می شود.

کلانتری با اشاره به اینکه سال گذشته میزان سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی در استان زنجان محقق شده است، یادآور شد: بر اساس پیش بینی ها میزان سرمایه گذاری در سال جاری هم بیش از یک هزار میلیارد تومان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان برنامه ششم توسعه رتبه صنعتی استان زنجان تک رقمی می شود

تا پایان برنامه ششم توسعه رتبه صنعتی استان زنجان تک رقمی می شود