مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1396 ساعت 15:062017-05-29بين الملل

فرانسوآ فیون در ارتباط با اتهام فساد مالی امروز در دادگاه حاضر شد


فرانسوآ فیون نخست وزیر سابق فرانسه که با اتهام فساد مالی روبروست، صبح امروز در چارچوب تحقیقات مربوط به پرونده خود در دادگاه پاریس حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، فرانسوآ فیون نامزد مغلوب جناح راست میانه در انتخابات ریاست جمهوری2017 فرانسه صبح امروز در چارچوب تحقیقات مربوط به اتهام پرداخت حقوق به اعضای خانواده اش در ازای واگذاری مشاغل جعلی به آنها، در برابر قضات تحقیق در دادگاه حاضر شد.

بنابر اعلام یکی از خبرنگاران خبرگزاری فرانسه، خودروی حامل فیون حوالی ساعت 9 صبح امروز مقابل بخش مالی دادگاه پاریس توقف کرد و وی به همراه وکیلش در دادگاه حضور یافت و ساعت 10:45 نیز محل دادگاه را ترک کرد.

وکیل فیون هیچگونه اطلاعاتی در خصوص جلسه امروز دادگاه ارائه نداده و بخش دادگاه مالی پاریس نیز به دلیل محرمانه بودن محاکمه از ارائه هرگونه اطلاعات در این خصوص خودداری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازلوموند، فرانسوآ فیون در جریان نخستین جلسه بازجویی خود در روز 14 مارس گذشته و در بحبوحه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری، از پاسخگویی به پرسش های قضات خودداری کرد و به خواندن اعلامیه ای کتبی که در آن خواستار اثبات بی گناهی خود شده و روند قضاوت را زیر سؤال برده بود، بسنده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسوآ فیون در ارتباط با اتهام فساد مالی امروز در دادگاه حاضر شد

فرانسوآ فیون در ارتباط با اتهام فساد مالی امروز در دادگاه حاضر شد