مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1396 ساعت 14:462017-05-29سياسي

شش ملوان ایرانی نجات یافته فردا وارد کشور می شوند


شش ملوان ایرانی که در اثر غرق شدن لنج ماهیگیری آنها به مدت 3 ماه در آب های اقیانوس هند سرگردان و توسط پلیس ساحلی کنیا نجات یافتند، با تلاش های سفارت جمهوری اسلامی ایران در نایروبی فردا (سه شنبه) وارد کشور می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی "، شش ملوان ایرانی که در اثر غرق شدن لنج ماهیگیری آنها به مدت 3 ماه در آب های اقیانوس هند سرگردان و توسط پلیس ساحلی کنیا نجات یافتند، با تلاش های سفارت جمهوری اسلامی ایران در نایروبی فردا (سه شنبه) 9 خرداد ماه وارد کشور خواهند شد.

با پیگیری ها و تلاش سفارت کشورمان، دادگاه کنیا بدون صدور هرگونه حکم مجازات و یا جریمه به دلیل ورود غیرقانونی به آب های این کشور، ملوانان ایرانی را آزاد کرد.

همچنین سفارت کشورمان با انجام تمهیدات زمینه لازم برای معالجات اولیه و تهیه البسه و سایر لوازم مورد نیاز را فراهم کرد و ملوانان ایرانی امروز (دوشنبه) نایروبی را به مقصد تهران ترک کردند.

این شش نفر بامداد فردا وارد تهران می شوند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/VIX3YE نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش ملوان ایرانی نجات یافته فردا وارد کشور می شوند

شش ملوان ایرانی نجات یافته فردا وارد کشور می شوند