مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1396 ساعت 14:002017-05-29حوادث

اعضای باند سارقان فروشگاه های زنجیره ای البرز دستگیر شدند


فرمانده انتظامی البرز با اشاره به چگونگی دستگیری باند سرقت فروشگاه های زنجیره ای استان، اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر سرقت از یکی از فروشگاه های زنجیره ای در مشکین دشت بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح در نشست مطبوعاتی امروز(هشتم اردیبهشت)، ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سارقان از درب پشتی و به شیوه تخریب کرکره وارد فروشگاه شده و پس از تخریب گاوصندوق مبلغ 35 میلیون تومان وجه نقد را به سرقت برده اند.

وی افزود: این سارقان به فروشگاه دیگری دستبرد زده و ضمن تخریب درب ها و گاوصندوق مبلغ بیش از 26 میلیون تومان وجه نقد را به سرقت بردند.

وی گفت: برای شناسایی این باند سارقان چند تیم عملیاتی فعال شده و با بررسی فیلم دوربین های مداربسته فروشگاه های یادشده یک جوان که سعی بر تخریب درب های ورودی داشت را مشاهده کردند.

کامرانی صالح خاطرنشان کرد: با توجه به پوشش چهره متهمان شناسایی این فرد با مشکل مواجه شد، اما روند سرقت های صورت گرفته نشان می داد این اقدامات توسط یک باند انجام گرفته است.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به نحوه شناسایی متهمان گفت: در نهایت با اقدامات فنی و شناسایی مخفیگاه متهمان آغاز و در نهایت آدرس یکی از متهمان در منطقه مشکین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند سارقان فروشگاه های زنجیره ای البرز دستگیر شدند

اعضای باند سارقان فروشگاه های زنجیره ای البرز دستگیر شدند