مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1396 ساعت 13:352017-05-29حوادث

8 مزاحم اینترنتی در گیلان شناسایی و دستگیر شدند


رییس پلیس فتا گیلان از شناسایی و دستگیر 8 مزاحمان اینترنتی در شهرستان های رشت، رودبار و رضوانشهر خبر داد.

- سرهنگ ایرج محمدخانی، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از شناسایی مزاحمان اینترنتی در استان خبرداد و اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی شهروندان گیلانی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آنان از طریق پیام رسان موبایلی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی، 8 تن از مزاحمان اینترنتی را که 6 مرد و دو زن بودند، شناسایی شده و با هماهنگی مقام قضایی جملگی آنها را در رشت، رودبار و رضوانشهر دستگیر کردند.

سرهنگ محمدخانی گفت: متهمان با توجه به ادله دیجیتال کشف شده به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه با انتشار مطالب موهن و محتوای غیر اخلاقی و نسبت دادن مطالب ناروا، برای شکات ایجاد مزاحمت کرده بودند، اعتراف و هدف خود را از این کار تسویه حساب شخصی عنوان کردند.

رییس پلیس فتا گیلان با بیان اینکه متهمان که شش مرد 20، 24، 26، 29، 33، 39 ساله اهل و ساکن رشت و رضوانشهر و دو زن 45 و 48 ساله اهل و ساکن رشت و رودبار بودند، جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شدند، تصریح کرد: هرگونه مزاحمت از طریق سامانه های رایانه ای و مخابرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مزاحم اینترنتی در گیلان شناسایی و دستگیر شدند

8 مزاحم اینترنتی در گیلان شناسایی و دستگیر شدند