مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 08:402017-05-28دانش

اعلام آمادگی واحد علوم وتحقیقات برای همکاری های تحقیقاتی با دانشگاه های سوری


رییس واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید هیات 30 نفره سوری از این واحد دانشگاهی گفت: این واحد دانشگاهی آماده همکاری های علمی و تحقیقاتی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی سوریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیاتی 30 نفره از سوریه متشکل از استادان، قاضیان، نمایندگان مجلس، متخصصان و بازرگانان با هدف آشنایی جامعه سوریه با جامعه ایران و یافتن فرصت های همکاری از بخش های مختلف علمی، آموزشی و تحقیقاتی واحد علوم و تحقیقات بازدید کردند.

دکتر علی عباسپور، رییس واحد علوم و تحقیقات در نشستی با هیات سوری ضمن معرفی اجمالی این واحد دانشگاهی گفت: واحد علوم و تحقیقات با 42 هزار دانشجو که عمدتا در مقاطع تحصیلات تکمیلی فعال هستند و نیز آزمایشگاه ها و کارگاه های تخصصی متعدد آماده همکاری های علمی و تحقیقاتی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی سوریه است.

دکتر عباسپور با بیان اینکه ایران و سوریه دارای نقاط مشترک بسیاری در زمینه های فرهنگی است و این امر نقطه قوتی برای گسترش تعاملات فرهنگی است، تصریح کرد: همکاری علمی ایران و سوریه منجر به پیشرفت های علمی و تامین نیازهای دو کشور خواهد شد.

وی با اشاره به این که در زمینه تبادل استاد و دانشجو آماده همکاری هستیم، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود و از طریق دانشجویان تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی واحد علوم وتحقیقات برای همکاری های تحقیقاتی با دانشگاه های سوری

اعلام آمادگی واحد علوم وتحقیقات برای همکاری های تحقیقاتی با دانشگاه های سوری