مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 07:512017-05-28سياسي

شورای نگهبان با قاطعیت نسبت به تخلفات انتخاباتی صورت گرفته برخورد کند


26 تشکل دانشجویی سراسر کشور با صدور بیانیه ای خطاب به شورای نگهبان اعلام کرد: شورای نگهبان با قاطعیت نسبت به تخلفات صورت گرفته برخورد کند و به سئوالات ایجاد شده در ذهن مردم پاسخ داده و ابعاد قضیه را روشن کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 26 تشکل دانشجویی سراسر کشور با صدور بیانیه ای خطاب به شورای نگهبان اعلام کرد: شورای نگهبان با قاطعیت نسبت به تخلفات صورت گرفته برخورد کند و به سئوالات ایجاد شده در ذهن مردم پاسخ داده و ابعاد قضیه را روشن کنند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم "میزان رأی ملت است.

" امام خمینی (ره) اعضای محترم شورای نگهبان با سلام و احترام؛ هم اکنون که نزدیک به چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد، انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در همه ابعاد آن و زمینه ساز اعتماد تام مردم این مرز و بوم به نظام اسلامی و شورای محترم نگهبان بوده است.

متأسفانه اخبار واصله از برخی نقاط کشور حکایت از تخلفات گسترده در حین انجام انتخابات دارد؛ تخلفاتی که از عدم همراهی و همکاری مسئولین ذیربط در برگزاری انتخابات در برخی حوزه ها آغاز شده و به کمبود یا نبود تعرفه و باز شدن دیر هنگام برخی از شعب اخذ رأی منتهی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان با قاطعیت نسبت به تخلفات انتخاباتی صورت گرفته برخورد کند

شورای نگهبان با قاطعیت نسبت به تخلفات انتخاباتی صورت گرفته برخورد کند