مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 01:012017-05-27سياسي

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه های عربی


رسانه های عرب زبان بیانات مقام معظم رهبری در محفل نورانی انس با قرآن کریم را که در نخستین روز از ماه مبارک رمضان ایراد گردید، انعکاس دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در نخستین روز از ماه مبارک رمضان که طی محفل نورانی انس با قرآن کریم ایراد گردید در رسانه های عرب زبان بازتاب و انعکاس داشت.

در همین راستا، پایگاه النشره با انتشار بخش هایی از سخنان مقام معظم رهبری نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت که نباید فریب عربستان و ظواهر را خورد چرا که آنها باطل هستند و سقوط خواهند کرد.

این پایگاه همچنین به این بخش از بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند در کشور ما حکومتی بر سر کار بود که آمریکایی ها صراحتاً آن را ژاندارم خود در خلیج فارس می دانستند اما ملت ایران آن را ساقط کرد اشاره کرده است.

پایگاه النشره همچنین به نقل از مقام معظم رهبری آورده است: سعودی ها ثروت های ملی را به نفع دشمنان ملت ها به کار می گیرند.

یادآور می شود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از بیانات خود خاطرنشان کردند: این افراد در ظاهر به قرآن معتقد هستند و حتی میلیونها نسخه از قرآن را منتشر می کنند اما در عمل بر خلاف دستور قرآن، با کفار مأنوس هستند و اموالی را که باید صرف بهبود زندگی مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه های عربی

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه های عربی