مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 15:312017-05-27فرهنگي

آغاز پخش سریال «نفس» از شبکه سه و شبکه افق


سریال «نفس» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان با آغاز ماه مبارک رمضان، همزمان از شبکه های سه سیما و افق روی آنتن می رود.

- سریال نفس به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان با آغاز ماه مبارک رمضان، همزمان از شبکه های سه سیما و افق روی آنتن می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ با پخش این سریال که به داستانی پر حادثه در بستر رویدادهای انقلاب می پردازد، سه گانه سامان پس از ارمغان تاریکی و پروانه تکمیل می شود.

مراحل فنی نفس پس از پایان تصویربرداری همچنان ادامه داد و ترانه تیتراژ کار را نیز، محمد اصفهانی با آهنگسازی فرید سعادتمند و شعری از عبدالجبار کاکایی خوانده است.

این سریال که از نیمه شهریور ماه سال 94 وارد پیش تولید شده و در پاییز و زمستان آن سال نیز بخش هایی از آن مقابل دوربین رفت، با فراز و نشیبهایی روبرو بود و ساخت آن سرانجام در خرداد ماه 95 از سر گرفته شد و تا خرداد 96 ادامه داشت.

نفس در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه سه سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت 00:30 بامداد، 10 صبح و 16 بعد از ظهر بازپخش می شود.

همچنین شبکه افق نیز پخش این سریال را با قدری تأخیر آغاز می کند و مخاطبان شنبه تا چهارشنبه ها، هر شب ساعت 23:30 و روز بعد ساعت های 9:30 و 14:30 شاهد پخش این اثر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پخش سریال «نفس» از شبکه سه و شبکه افق

آغاز پخش سریال «نفس» از شبکه سه و شبکه افق