مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 15:012017-05-27دانش

هایتک مانیتور با تمرکز بر حوزه نانو آغاز به کار کرد


گروه دیده بان فناوری های نوین با نام تجاری Hitech Monitor فعالیت خود را در خصوص رصد و تحلیل بازار در حوزه فناوری های نوین و پیشرفته با تمرکز بر فناوری نانو در کشور آغاز کرد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ گروه دیده بان فناوری های نوین با نام تجاری Hitech Monitor، فعالیت خود را در خصوص رصد و تحلیل بازار در حوزه فناوری های نوین و پیشرفته با تمرکز بر فناوری نانو در کشور آغاز نمود.

این مجموعه با بررسی بازار فناوری نانو و سایر فناوری های نوین در صنایع ایران و رصد مستمر تحولات صورت گرفته در دنیا در خصوص محصولات با فناوری های پیشرفته ، اطلاعات مورد نیاز علاقه مندان را در اختیار ایشان می گذارد.

همچنین با شناسایی نیازمندی های صنایع مختلف و ارائه راهکارهای مبتنی بر تحلیل بازار، زمینه را برای ورود محصولات پیشرفته به بازار روشن و هموار می نماید.

این مجموعه تجربیات و اطلاعات خود را در زمینه های "فناوری نانو، مواد پیشرفته، کامپوزیت و پلیمر، الکترونیک، فناوری اطلاعات و انرژی های نو" با بهره گیری از درگاه های مختلف اطلاع رسانی مانند سایت، کانال تلگرام و شبکه اینستاگرام و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هایتک مانیتور با تمرکز بر حوزه نانو آغاز به کار کرد

هایتک مانیتور با تمرکز بر حوزه نانو آغاز به کار کرد