مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 14:502017-05-27فناوري

آثار مخرب اینستاگرام بر روی کاربران


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ایلام در خصوص استفاده ناصحیح و عدم آشنایی با رویکرد شبکه های اجتماعی و به خصوص شبکه اجتماعی ایستاگرام و مشکلات ناشی از عضویت در آن هشدار داد.

- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ایلام تشریح کرد آثار مخرب اینستاگرام بر روی کاربران رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ایلام در خصوص استفاده ناصحیح و عدم آشنایی با رویکرد شبکه های اجتماعی و به خصوص شبکه اجتماعی ایستاگرام و مشکلات ناشی از عضویت در آن هشدار داد.

سرهنگ علی جمالی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: امروزه در سرتاسر دنیا کاربران فضای سایبری مدت زمان زیادی را در شبکه ها و گروه های اجتماعی به دلایل مختلف از جمله ارتباطات با دوستان و آشنایان، تبادل ایده ها و بحث های مالی و کسب اطلاعات در حوزه های مختلف سپری می کنند.

وی ادامه داد: در ایران شبکه اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که مورد توجه و اقبال کاربران این حوزه قرارگرفته است که متأسفانه به دلیل عدم آشنایی کاربران با ماهیت آن و رعایت نکات امنیتی باعث بروز مشکلات متعددی برای استفاده کنندگان آن شده است.

جمالی خاطرنشان کرد: کاربران بدون مطالعه و کسب اطلاعات موردنیاز در خصوص این شبکه با نصب آن بر روی سیستم های رایانه ای خود در واقع قراردادی را امضاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار مخرب اینستاگرام بر روی کاربران

آثار مخرب اینستاگرام بر روی کاربران