مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 11:502017-05-27فرهنگي

از سخنان حامد بهداد تا غافلگیری های یک کنسرت


گروه موسیقی «دارکوب» تولد ده سالگی خود را با حضور همایون شجریان، احسان خواجه امیری، کاوه آفاق، سیامک انصاری، نوید محمدزاده، اشکان خطیبی، روزبه بمانی و خوانندگی علیرضا عصار، - گروه موسیقی دارکوب تولد ده سالگی خود را با حضور همایون شجریان، احسان خواجه امیری، کاوه آفاق، سیامک انصاری، نوید محمدزاده، اشکان خطیبی، روزبه بمانی و خوانندگی علیرضا عصار، حامد بهداد، امید حاجیلی و رضا کولغانی جشن گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، این جشن تولد که در قالب کنسرتی شامگاه 5 خرداد در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، غافلگیری و هیجان زیادی را برای مخاطبان این گروه به همراه داشت.

در ابتدای این اجرا، همایون نصیری –نوازنده پرکاشن و سرپرست این گروه- با بیان اینکه امشب سالن ستاره باران است، رو به مخاطبان گفت: بسیار خوشحالیم که دارکوب امشب ده سالگی خود را با حضور شما دوستداران موسیقی و طرفداران دارکوب جشن می گیرد.

این ده سال برای ما بسیار پرفراز و نشیب بود و امشب می خواهیم مروری کنیم به خاطراه همه این ده سال.

او پس از دو قطعه نخست که به ترتیب توسط رضا کولغانی و سجاد عرب زاده اجرا شدند، بیان کرد: درهمین ابتدای برنامه هنرمندی را می خواهم به شما معرفی کنم که نام خانوادگی آنها، ستون های با شکوه هنر و موسیقی ایران است و حضورشان در سالن کنس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سخنان حامد بهداد تا غافلگیری های یک کنسرت

از سخنان حامد بهداد تا غافلگیری های یک کنسرت