مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 11:252017-05-27دانش

کارگروه «سلامت پژوهش» در دانشگاه شریف تشکیل شد


دانشگاه صنعتی شریف با هدف صیانت از حقوق مادی و معنوی پژوهشگران و مقابله با تخلفات پژوهشی اقدام به تشکیل کارگروه سلامت پژوهش کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظر به اهمیت توجه به اخلاق پژوهش و صیانت از حقوق مادی و معنوی پژوهشگران و مقابله با تخلفات پژوهشی و در راستای اجرای دستورالعمل نحوه بررسی تخلفات پژوهشی ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کارگروه "سلامت پژوهش" با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی برجسته دانشگاه صنعتی شریف و مدیران مرتبط در این دانشگاه تشکیل شد.

سیاست گذاری و برنامه ریزی به منظور صیانت از سلامت پژوهش و پیشگیری از تخلفات احتمالی پژوهشی در دانشگاه، فرهنگ سازی و ترویج در این راستا و بررسی تخصصی تخلفات پژوهشی ارجاع شده به این کارگروه و ارائه نظر مشورتی به مراجع ذیربط برای رسیدگی، از جمله وظایف اصلی این کارگروه خواهد بود.

دبیرخانه این کارگروه در ساختمان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف مستقر است و دکتر علی پورجوادی استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف برای مدت دو سال به عنوان رییس این کارگروه منصوب شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شریف، اعضای هیات علمی و دانشجویان می توانند با مراجعه به ریاست و یا دبیرخانه کارگروه نظرات و پیشنهادات و نیز موارد احتمالی را ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه «سلامت پژوهش» در دانشگاه شریف تشکیل شد

کارگروه «سلامت پژوهش» در دانشگاه شریف تشکیل شد