مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 10:162017-05-27فناوري

جابجایی 2.7 میلیارد پیام در شبکه ملی اطلاعات در روز انتخابات


رییس سازمان فناوری اطلاعات از جابجایی 2.

7 میلیارد پیام در شبکه ملی اطلاعات در روز انتخابات خبر داد و گفت: 70 درصد این پیام ها در قالب پیام های چند رسانه ای بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، جهانگرد با اشاره به اینکه امروز پایه تمدن جدید مبتنی بر آگاهی است ، افزود: مهمترین ابزار آگاهی که توسعه شبکه های دسترسی و پیکربندی ارتباطی بین تمام مردم است؛ در ایران به همت دولت یازدهم ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه این دسترسی و پیکربندی ارتباطی برای تمام مردم در سطح کشور انجام شده است، گفت: این وضعیت را در دو تا سه هفته مربوط به انتخابات همه شاهد بودند.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: در حقیقت این دور انتخابات در ایران و افزایش سطح مشارکت مردم و امنیت، مرهون دسترسی به این بستر ارتباطی بوده است جهانگرد تاکید کرد : به جرات می توان گفت که زیر ساخت های ارتباطی که در حال حاضر وجود دارد؛ پایه تحولات بسیار مهمی در آینده ایران است و ما موظف بودیم شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کنیم.

وی اظهار کرد: شبکه ملی اطلاعات در دو سه هفته، تست های بسیار مهمی را گذرانده است که این تست ها شرایطی بود که شورای عالی فضای مجازی برای شبکه ملی اطلاعات در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 2.7 میلیارد پیام در شبکه ملی اطلاعات در روز انتخابات

جابجایی 2.7 میلیارد پیام در شبکه ملی اطلاعات در روز انتخابات