مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 09:052017-05-27اجتماعي

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی از فردا


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 از روز یکشنبه، هفتم خرداد ماه 96 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز می شود.

حسین توکلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دفترچه انتخاب رشته و اطلاعیه تکمیلی ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال 96 همزمان با اطلاعیه ثبت نام داوطلبان از فردا هفتم خرداد ماه بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی گفت: برخی از رشته های مورد پذیرش در دوره های کاردانی به کارشناسی سال 1396 به صورت پذیرش با آزمون و برخی دیگر به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) صورت می گیرد که اطلاعات کامل آنها در دفترچه ثبت نام درج شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: داوطلبان متقاضی می توانند ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر (مندرج در دفترچه راهنما) در صورتی که دارای شرایط لازم باشند، متقاضی ادامه تحصیل شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در یک مرحله انجام می شود و داوطلبان باید در زمان ثبت نام نسبت به درج کدرشته محل های مورد علاقه خود در فرم ثبت نام اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی از فردا

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی از فردا