مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 08:562017-05-27دانش

چرا در کشوری با سابقه فرهنگ ایرانی- اسلامی اقدام به پذیرش سند خفت بار 2030 شد؟


بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل در نامه ای سرگشاده خطاب به روحانی با بیان اینکه چرا در کشوری با سابقه فرهنگ ایرانی- اسلامی اقدام به پذیرش سند خفت بار 2030 شد؟ اعلام کرد: - چرا سندی که در کشور فرانسه که قانون حمایت از همجنسگران در آن مصوب است، مغایر با فرهنگ شناخته می شود؛ توسط ایران مورد پذیرش قرار می گیرد؟! اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل در نامه ای سرگشاده خطاب به روحانی با بیان اینکه چرا در کشوری با سابقه فرهنگ ایرانی- اسلامی اقدام به پذیرش سند خفت بار 2030 شد؟ اعلام کرد: چرا سندی که در کشور فرانسه که قانون حمایت از همجنسگران در آن مصوب است، مغایر با فرهنگ شناخته می شود؛ توسط ایران مورد پذیرش قرار می گیرد؟! متن نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم هرکس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد، زیر لگد دشمن از خواب بیدار می شود.

(امام علی (ع)) جناب آقای دکتر روحانی، ریاست محترم جمهور کشورمان، سلام علیکم.

از شما عذرخواهی می کنیم که هنوز خستگی انتخابات از بدن شما خارج نشده، بدون هیچ تشریفاتی چند کلمه ای کوتاه وقتتان را خواهیم گرفت: جمله ای از امام خمینی (ره) که بر صفحه اول کتاب درسیمان روزگاری نوشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در کشوری با سابقه فرهنگ ایرانی- اسلامی اقدام به پذیرش سند خفت بار 2030 شد؟

چرا در کشوری با سابقه فرهنگ ایرانی- اسلامی اقدام به پذیرش سند خفت بار 2030 شد؟