مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 08:512017-05-27دانش

آغاز مهلت تکمیل فرم صلاحیت های عمومی داوطلبان کنکور دکتری از فردا


داوطلبان کنکور دکتری که حدنصاب نمره علمی برای شرکت در مرحله ارزیابی تخصصی را کسب کردند از فردا باید فرم صلاحیت عمومی را از طریق سایت سازمان سنجش تکمیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، داوطلبان کنکور دکتری که حدنصاب نمره علمی برای شرکت در مرحله ارزیابی تخصصی را کسب کردند از فردا یکشنبه 7 خردادماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای تکمیل فرم صلاحیت عمومی اقدام کنند.

داوطلبانی که در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هستند، چنانچه تمایل به شرکت در مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی را دارند، می توانند از هفتم تا شانزدهم خردادماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از واریز اینترنتی مبلغ 330 هزار ریال برای تکمیل فرم خود اقدام کنند.

داوطلبان پس از پرداخت مبلغ باید نسبت به تکمیل فرم مشخصات بررسی صلاحیت های عمومی مندرج در سایت اطلاع رسانی این سازمان اقدام و آن را از طریق سیستم اینترنتی به سازمان ارسال و کد پیگیری مربوط را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مهلت تکمیل فرم صلاحیت های عمومی داوطلبان کنکور دکتری از فردا

آغاز مهلت تکمیل فرم صلاحیت های عمومی داوطلبان کنکور دکتری از فردا