مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 07:102017-05-27سياسي

رییس جمهور: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از فقر بکار گرفته است


دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از فقر، گسترش تولید و اشتغال بکار گرفته است و در همین راستا می توان به افزایش مستمری سه برابری اقشار کم درآمد اشاره کرد.

- رییس جمهور گفت: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از فقر، گسترش تولید و اشتغال بکار گرفته است و در همین راستا می توان به افزایش مستمری سه برابری اقشار کم درآمد اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دیدار با آیت الله شبیری زنجانی با تشریح دستاوردهای دولت یازدهم و برنامه های گسترده دولت دوازدهم در مسیر اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی، از آیت الله العظمی شبیری زنجانی خواست به دولت با هدایت ها و رهنمودهای خویش کمک کنند.

رییس جمهور، حضور و مشارکت مردم در انتخابات اخیر را بسیار چشمگیر و الگویی برای نه تنها کشورهای منطقه بلکه برای جهان برشمرد و گفت: این حضور گسترده مردم مایه مباهات و فخر مردم و جمهوری اسلامی ایران و تقویت ثبات و امنیت نظام است.

روحانی با تشریح برنامه ها و دستاوردهای دولت در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و تاکید بر تداوم و شتاب بخشیدن به پیشبرد این طرح ها در دولت دوازدهم، از حوزه های علمیه و مراجع عظام تقلید که در تمام مراحل و سختی ها، از دولت پشیبانی کرده اند، سپاسگزاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از فقر بکار گرفته است

رییس جمهور: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از فقر بکار گرفته است