مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 07:102017-05-27پزشكي

بروزرسانی روش های تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی پاک در «رازی»


رییس بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: با توجه به نیاز دائم موسسه رازی و نیز دیگر مراکز تولیدی، - بروزرسانی روش های تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی پاک در رازی رییس بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: با توجه به نیاز دائم موسسه رازی و نیز دیگر مراکز تولیدی، تحقیقاتی و دانشگاهی کشور به حیوانات آزمایشگاهی پاک، اقدامات کنترل سلامت حیوانات به شکل روزآمد کردن روش های کنترلی، بطور دائم در این موسسه درحال پیگیری و اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روزبه فلاحی با اشاره به فعالیت های بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی، اظهار کرد: این بخش جهت تولید حیوانات با بهترین کیفیت، از استانداردهای معتبر بین المللی نظیر استانداردهای فدراسیون انجمن های علوم حیوانات آزمایشگاهی اروپا یا FELASA تبعیت می کند.

وی افزود: سالیان متمادی است که این مرکز، تنها نماینده ایران در انجمن بین المللی علوم حیوانات آزمایشگاهی محسوب می شود و ارتباط علمی تنگاتنگی با این مجتمع دارد.

رییس بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی با تاکید بر اینکه کمیته اخلاق کار با حیوانات آزمایشگاهی در این موسسه شکل گرفته و پروتکل های مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروزرسانی روش های تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی پاک در «رازی»

بروزرسانی روش های تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی پاک در «رازی»