مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 خرداد 1396 ساعت 16:052017-05-26سياسي

پرداختن به درون و تشکیل دولت کارا می تواند گره از مشکلات کشور بگشاید


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رییس جمهور تمام تلاش خود را می کند تا برای کشور موفقیت کسب کند، گفت: پرداختن به درون و تشکیل دولت کارا می تواند گره از مشکلات کشور بگشاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام پنجم اردیبهشت ماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: جهاد علمی از وظایف مسلمانان است و علاوه بر جهاد نظامی، بایستی به جهاد علمی نیز در جامعه توجه شود و افراد عالم نسبت به دین پرورش داده شوند.

حجت الاسلام نکونام وجود عالم و اسلام شناس ناب را در جامعه از ضروریات دانست و بیان کرد: این عالمان باید سفره معارف اسلامی را در همه جا بگسترانند .

وی گفت: در حال حاضر حوزه های علمیه پیشرفت خوبی کرده است و طلابی که تربیت شده در مقابل شبهات دینی پاسخ مناسبی ارائه داده اند و لازم است همه اقشار در جذب و تشویق جوانان به حوزه های علمیه تلاش کنند .

حجت الاسلام نکونام اضافه کرد: امید است در مهر ماه سال جاری حوزه علمیه استان با 200 طلبه به انجام فعالیت بپردازد که قدمی مثبت در راستای رفع نیاز فکری و فرهنگی چهارمحال و بختیاری خواهد بود .

وی با اشاره به شروع ماه رمضان و عمل به تقوا در این ماه، تصریح کرد: در این ماه بندگان به مهمانی پروردگار می روند و باید سعی شود شناخت و درک بهتری از این ایام حاصل شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به درون و تشکیل دولت کارا می تواند گره از مشکلات کشور بگشاید

پرداختن به درون و تشکیل دولت کارا می تواند گره از مشکلات کشور بگشاید