مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 خرداد 1396 ساعت 15:312017-05-26بين الملل

در چهلمین روز اعتصاب غذا اسرای فلسطینی سقف مطالبات خود را بالا بردند


رییس کمیته امور اسرا و آزادگان اعلام کرد در پی بی توجهی های رژیم صهیونیستی، اسرای اعتصاب کننده سطح مطالبات خود را بالا برده اند و گفته اند باید به عنوان اسرای جنگی شناخته شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، عیسی قراقع رییس کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین جمعه (امروز) اعلام کرد اسرای فلسطینی که وارد چهلمین روز اعتصاب غذای خود شده اند، پس از بی توجهی رژیم صهیونیستی ، سقف مطالبات خود را بالا بردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی صفا ، قراقع گفت این اسرا اعلام کرده اند باید به عنوان اسرای جنگی شناخته شوند و در ادامه به زندان های داخل اراضی اشغالی 1948 منتقل شوند.

رییس کمیته امور اسرا و آزادگان سپس اعلام کرد حال عمومی احمد سعدات دبیرکل جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین و عاهد غلمه و محمد القیق وخیم است و خون بالا می آورند.

بنا بر این گزارش، علیرغم اوضاع بحرانی اسرای اعتصاب کننده، روحیه آنها بسیار بالاست و بر ادامه این مبارزه تا تحقق مطالبات خود اصرار دارند.

انتهای پیام/م http://fna.

ir/500N1Z نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چهلمین روز اعتصاب غذا اسرای فلسطینی سقف مطالبات خود را بالا بردند

در چهلمین روز اعتصاب غذا اسرای فلسطینی سقف مطالبات خود را بالا بردند