مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 خرداد 1396 ساعت 14:062017-05-26فناوري

استاندار خوزستان: گسترش دولت الکترونیک فساد اداری را کاهش داده است


استاندار خوزستان با بیان اینکه توجه به گسترش دولت الکترونیک در دستور کار دولت دوازدهم است گفت: شفافیت بالا رفته و حجم فساد اداری کاهش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، غلام رضا شریعتی در حاشیه مراسم افتتاح پنجمین مرکز تبادل ترافیک دیتا و مرکز پنجم ارتباطات بین الملل اینترنت کشور در خوزستان، با توجه به آمار ارائه شده مبنی بر اینکه خوزستان پنجمین استان استفاده کننده در زمینه ارتباطات و فناوری است اظهار کرد: انتظار می رود که خدمات دهی به استان از رتبه یازدهمین در کشور بهتر و متناسب تر باشد.

وی با شاره به انتخاب خوزستان از سوی وزارت ارتباطات و فناوری به عنوان پل ارتباطی برای بازار هدف منطقه بیان کرد: خوزستان چنانچه بازار هدف کشورهای عربی منطقه شود به طور حتم این اتفاق فرصت خوبی است تا با ایجاد اشتغال بتوانیم تولید ثروت کنیم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: کشوری دارای قدرت است که بتواند فناوری اطلاعات قوی داشته باشد که به وسیله آن بتواند تمام دنیا را مبهوت قدرت خود کند.

شریعتی با بیان اینکه فناوری اطلاعات باعث رشد آگاهی مردم می شود گفت : اکنون شاهد این هستیم که در این انتخابات اخیر بیشترین تبلیغات در شبکه مجازی صورت گرفته بود و در این مورد از تبلیغات سنتی سبقت گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: گسترش دولت الکترونیک فساد اداری را کاهش داده است

استاندار خوزستان: گسترش دولت الکترونیک فساد اداری را کاهش داده است