مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 خرداد 1396 ساعت 10:262017-05-26سياسي

سند 2030 با موازین اخلاقی و آموزشی ایران همخوانی ندارد


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: سند 2030 با موازین اخلاقی و آموزشی جمهوری اسلامی ایران همخوانی ندارد و افرادی که در رأس نظام قانون گذاری هستند این سند را نمی پذیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رحمت الله قلی پور پنجشنبه شب در جشن پاسداشت حماسه مردمی 29 اردیبهشت در سالن اجتماعات مجتمع شهید رجایی این شهرستان، اظهار کرد: دوباره ایران یعنی ایران برای همه، یعنی ایران برای همه افکار و اعتقادات و یعنی بیاییم با این نگاه ایران را بسازیم.

وی با توجه به مشارکت مردم در انتخابات، افزود: 42 میلیون ایرانی در انتخابات سال 96 حضور پیدا کردند که حقوق این مردم حتماً باید تعیین و تضمین شود.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با توجه به اقدامات دولت روحانی، تصریح کرد: دولت یازدهم دولتی است که می تواند اقدامات بزرگی را به عمل آورد و توانسته در چهار سال اول دوره ریاست جمهوری خود با مشق اعتدال نظرات همه گروه ها و نیروها را به خود جلب و تا حد امکان این نظرات را تأمین کند.

قلی پور بیان کرد: در جامعه دموکراتیک آنچه هدف به شمار می رود پلورالیسم است که پلورالیسم یعنی کثرت گرایی و کثرت گرایی یعنی تأمین حقوق همه افراد جامعه اعم از اکثریتی که رأی گرفته و قدرت را به دست آوردند و چه اقلیت هایی که نتوانستند در انتخابات پیروز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 2030 با موازین اخلاقی و آموزشی ایران همخوانی ندارد

سند 2030 با موازین اخلاقی و آموزشی ایران همخوانی ندارد