مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 خرداد 1396 ساعت 10:112017-05-26ورزشي

کولاکوویچ: نیاز به تمرین با تمرکز بالا داریم


برای جمع بندی لازم، نیاز به تمرین با تمرکز بالا داریم و علاقمند هستم بهترین تمرین شما بازیکنان را در چند تمرین آینده شاهد باشم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرنسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه های متفاوت و در سه هفته برگزار می شود.

تیم ملی والیبال ایران که تمرینات خود را از روز چهارشنبه و پس از بازگشت از اردوی برون مرزی در سه کشور مونته نگرو، اسلوونی و لهستان در تهران آغاز کرده بود، روز چهارشنبه دو جلسه تمرین در سالن فدراسیون والیبال برگزار کرد.

ملی پوشان کشورمان از ساعت 12 تا 14 روز گذشته (پنج شنبه) تمرین خود در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار کرد تا آماده حضور در لیگ جهانی و بازی های ایران در این سالن شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز این تمرین، به بازیکنان تاکید کرد: چهار جلسه تمرین آینده اهمیت زیادی برای حضور شایسته در لیگ جهانی دارد.

ایگو کولاکوویچ از بازیکنان خواست تمرکز خود را در این تمرینات افزایش دهند و خطاب به آنان تصریح کرد: برای جمع بندی لازم، نیاز به تمرین با تمرکز بالا داریم و علاقمند هستم بهترین تمرین شما بازیکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاکوویچ: نیاز به تمرین با تمرکز بالا داریم

کولاکوویچ: نیاز به تمرین با تمرکز بالا داریم