مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 خرداد 1396 ساعت 14:402017-05-25سياسي

گزارش ایسنا از نشست اعضای هیئت نظارت با نامزدهای معترض انتخابات شورای شهر هرمزگان


نشست اعضای هیئت نظارت هرمزگان با نامزدهای معترض انتخابات شورای شهر اسلامی استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که امروز در سالن جهاد کشاورزی شهرستان بندرعباس با حضور بیش از یک صد نامزد معترض که بیشتر آن ها در انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس شرکت کرده بودند، برگزار شد.

ذوالقدر:باید بازشماری صورت گیرد عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان گفت: باید در انتخابات شوراهای اسلامی، هدف واگذاری امور به دست مردم محقق شود نه آنکه با لابی و تخلف کسی به صحن شورا راه یابد.

سید مصطفی ذوالقدر افزود: روز گذشته با آقای هاشمی تختی صحبت کردم و وی با بنده هم نظر بود که باید برخی صندوق ها باز و بازشماری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بنده خود در طول 38 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی در هشت انتخابات نامزد بوده ام، تصریح کرد: حتی پس از پیروزی در انتخابات و پیروزی نتوانستم به دلیل برخی اتهامات ناروا به مجلس راه پیدا کنم پس دقیقاً صحبت های معترضین را درک کرده و به آن واقف هستم .

ذوالقدر با اشاره به اینکه باید رسیدگی دقیق صورت گیرد تا حق مسلمانی پایمال نشود، اظهار کرد: گاهی مشاهده شده است در پای صندوق رأی به دلیل طرفداری از فرد خاصی اعضای شمارش آرا، به جای خواندن نام حسین نام حسن را اعلام می کند پس اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از نشست اعضای هیئت نظارت با نامزدهای معترض انتخابات شورای شهر هرمزگان

گزارش ایسنا از نشست اعضای هیئت نظارت با نامزدهای معترض انتخابات شورای شهر هرمزگان