مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 خرداد 1396 ساعت 09:402017-05-25حوادث

بالغ بر 91 درصد جرایم فضای مجازی در فارس کشف شده است


فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه 91 درصد از کل جرائم حادث شده در فضای مجازی این استان، کشف شده است، اعتقاددارد این موضوع به دلیل حرفه ای گرایی پلیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت پلیس فارس سردار احمدعلی گودرزی چهارشنبه 3 خرداد در جمع کارکنان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، ضمن گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر، گفت: اتحاد، همدلی و مشارکت سه شاخص مهم استقرار امنیت پایدار در استان فارس بوده است.

وی با بیان اینکه مسئولان و مردم باید در زمینه استقرار امنیت پایدار و حفظ آن با احساس مسئولیت بیشتری حرکت کنند، گفت: یکی از زمینه های اصلی در بروز مشکلات خانوادگی و اصولاً نارضایتی از زندگی مشترک، فضای مجازی به شمار می رود که سطح انتظارات افزایش داده است.

گودرزی با بیان اینکه امروز خانواده ها خصوص افراد جوان تحت تاثیر فضای مجازی و تولیدات رسانه ای، انتظاراتشان از زندگی مشترک و شریک خود افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان فارس با تصریح اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با محوریت سلامت و امنیت به توسعه و پیشرفت درست می یابد، گفت: خدمتگزاری صادقانه نیروهای مسلح بر هیچ کسی پوشیده نیست و بدون شک مردم قدردان این زحمات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 91 درصد جرایم فضای مجازی در فارس کشف شده است

بالغ بر 91 درصد جرایم فضای مجازی در فارس کشف شده است