مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 خرداد 1396 ساعت 09:352017-05-25اقتصادي

رفع موانع توسعه شبکه دولت در فارس


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: موانع توسعه شبکه دولت با هدف اتصال 2 هزار نقطه در استان فارس رفع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدالله رحمانی پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: شبکه دولت یک زیرساخت سخت افزاری و نرم افزاری برای انجام امور خاص و کاملاً متفاوت از دولت الکترونیک در کشور است که در آینده می تواند بخشی از دولت الکترونیکی باشد.

او اضافه کرد: هدف از راه اندازی شبکه دولت اتصال تمام اداره ها و سازمان های اجرایی در کشور و در همه استان ها و شهرستان ها و بخش ها و روستاها، به شبکه امنی است که بر بستر آن امکان ارائه خدمات ملی وجود داشته باشد.

رحمانی ایجاد شبکه ملی را زمینه ساز ارائه خدماتی مانند سیماد (سامانه یکپارچه مکاتبات الکترونیکی دولت -اتوماسیون مکاتبات اداری)، سامد(سامانه ارتباط مردم و دولت )، سناما (سامانه نظارت آنی معاونت مالی و خزانه داری کل کشور)، سنا( سامانه نظارت الکترونیکی دیوان محاسبات)، سامانه پنجره واحد وزارت امور اقتصادی و دارایی، سامانه تبادل الکترونیکی فایل درخواست وجه، سامانه اطلاعات مقامات کشوری، دسترسی به پورتال هیات عالی گزینش و دیگر سامانه های موجود دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع توسعه شبکه دولت در فارس

رفع موانع توسعه شبکه دولت در فارس