مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 21:052017-05-24سياسي

مولوی عبدالحمید: مردم فردی شجاع و صادق را برای اداره کشور انتخاب کردند


امام جمعه اهل سنت سیستان و بلوچستان با تقدیر از حضور مردم در انتخابات اخیر، گفت: جا دارد شکرگزار خدا باشیم که در یک آزمون بزرگ، ملت ایران پیروز شد.

- جا دارد از ملت ایران تشکر کنم که با تشخیص صحیح آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مولوی عبدالحمید در همایش تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی اظهار کرد: ما امروز در چشم جهانیان احساس عزت و غرور می کنیم که ملت ایران به صحنه آمد و در جهت خوبی حرکت کرد.

جا دارد از ملت هوشمند ایران اسلامی تشکر و قدردانی کنم که با تشخیص درست به پای صندوق رأی آمدند و با وحدت و انسجام، فردی شجاع و صادق را برای اداره کشور انتخاب کردند.

وی خطاب به رییس جمهور تاکید کرد: به شما بشارت می دهم که برای بار دوم رأی اعتماد ملت را کسب کردید و راهی را انتخاب کردید که مثل دفعه اول مردم به صحنه آمدند.

شور این مردم برای ما بسیار خاطره داشت و رأی بالای این مردم به شما در دور دوم در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران بی سابقه است.

مولوی عبدالحمید با اشاره به حمایت گسترده اهل سنت از حسن روحانی، خطاب به وی گفت: برادران اهل سنت شما به عزت اسلام و ایران فکر می کنند.

ما به سربلندی و عزت و امنیت ایران فکر می کنیم.

برادران و خواهران اهل سنت شما در این انتخابات وفای خود را به ایران اسلامی و حمایتشان را از اعتلای ایران به نمایش گذاشتند و مطم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولوی عبدالحمید: مردم فردی شجاع و صادق را برای اداره کشور انتخاب کردند

مولوی عبدالحمید: مردم فردی شجاع و صادق را برای اداره کشور انتخاب کردند