مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 19:562017-05-24سياسي

خواسته مردم رفع بیکاری و رونق اقتصاد است و نه رفع ممنوع التصویری


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در واکنش به سخنان تاجگردون گفت: آنچه خواسته مردم و جوانان رفع بیکاری و رونق اقتصاد است و نه رفع ممنوع التصویری سران فتنه.

- علی دهقان، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو پیرامون سخنان تاجگردون گفت: آقای تاجگردون اخیرا در مورد لغو ممنوع التصویری و رفع حصر سران فتنه سخن گفته اند و گویا فراموش کرده اند که به دلیل خیانت ها و هنجارشکنی های همین سران فتنه در سال 88 چندماه کشور در وضعیت بحرانی قرار گرفت.

دهقان اظهار داشت: گویا این عضو اصلاح طلب فراکسیون امید فراموش کردند که هم کیشانشان چندماه پیش طرح دوفوریتی را پیشنهاد کردند که حتی طرح سئوال در مراسم سخنرانی را مستحق حبس و زندان می دانست و سوال اینجاست که چطور به خود اجازه می دهند از رفع حصر کسانی سخن بگویند که درسال88 مقابل رای و انتخاب مردم ایستادند و فرمان آشوب صادر کردند؟ وی با اشاره به اینکه آقای تاجگردون حتما به خاطر دارند که پیام یوم الله 9 دی چه بود، افزود: آنچه خواسته ی مردم شریف و عزیز ایران بوده و هست محاکمه ی سران فتنه در دادگاه علنی است و نه رفع حصر و ممنوع التصویری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته مردم رفع بیکاری و رونق اقتصاد است و نه رفع ممنوع التصویری

خواسته مردم رفع بیکاری و رونق اقتصاد است و نه رفع ممنوع التصویری