مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 15:552017-05-24حوادث

رشد 43 درصدی جرایم شبکه های اجتماعی در کرمان


در دو ماه نخست سال 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 43 درصدی تشکیل پرونده در حوزه شبکه های مجازی روبه رو بودیم.

- جانشین پلیس فتا استان کرمان گفت: در دو ماه نخست سال 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 43 درصدی تشکیل پرونده در حوزه شبکه های مجازی روبه رو بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمدرضا رضایی با اشاره به اینکه حدود 6 سال است که استفاده از شبکه های اجتماعی در تلفن همراه در کشور رواج پیدا کرده است، اظهار کرد: هم اکنون بیش از 50 اپلیکیشن شبکه های اجتماعی در کشور در حال استفاده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده ای به اشتباه، فضای مجازی را مکانی امن برای سوءاستفاده و انجام جرم می دانند، تصریح کرد: پلیس فتا بر این فضا اشرافیت کامل داشته و 100 در صد پرونده های این حوزه کشف شده است.

جانشین پلیس فتا استان کرمان، شبکه های مجازی را بزرگترین دستاورد سال های اخیر در حوزه اینترنت برشمرد و گفت: نامحدود بودن ارتباطات، بی هویت بودن کاربران، آزادی بسیار زیاد، بی مکانی، بی زمانی کاربران، فرامرزی بودن، عمومی و در دسترس بودن و کاهش هزینه های اقتصادی و اجتماعی باعث استقبال کاربران از این فضا شده است.

یکی از مهمترین مزایای شبکه های اجتماعی که متاسفانه کاربران در کشور ما از آن غافل مانده اند اشتغالزایی و درآمدزایی از این شبکه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 43 درصدی جرایم شبکه های اجتماعی در کرمان

رشد 43 درصدی جرایم شبکه های اجتماعی در کرمان