مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 15:052017-05-24سياسي

پیام تبریک وزیر ارشاد به نفر اول مسابقات قرآن مالزی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، از حامد علیزاده به دلیل کسب رتبه نخست قرائت قرآن کریم در پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن مالزی تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی کسب رتبه اول مسابقات بین المللی قرآن مالزی توسط قاری جوان کشورمان را تبریک گفت.

متن پیام سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حامد علیزاده به شرح زیر است: کسب رتبه نخست قرائت کلام الله مجید در پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن مالزی مایه فخر و مباهات است.

در زمانه ای که جهان از خشونت و افراطی گری رنج می برد و متاسفانه جریان های تکفیری با اعمال تروریستی، تصویری جعلی و غیر واقعی از اسلام عزیز به تصویر می کشند، نوای دلنشین تلاوت شما، سرود مهر و دوستی را زمزمه می کند و به جهانیان اعلام می کند که اسلام حقیقی، سرشار از رحمت پروردگار و صلح طلبی برای همگان است.

بدین وسیله موفقیت ارزشمند جنابعالی را ارج نهاده و در آستانه ماه پرفیض رمضان که بهار قرآن است، از درگاه ایزد متعال تداوم توفیقات و سربلندی و عزت روزافزون برایتان آرزومندم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک وزیر ارشاد به نفر اول مسابقات قرآن مالزی

پیام تبریک وزیر ارشاد به نفر اول مسابقات قرآن مالزی