مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 15:052017-05-24سياسي

بدترین روش کشورداری طولانی کردن صف مستمری بگیران است


استاندار مرکزی با بیان اینکه بدترین روش در کشورداری این است که صف مستمری بگیران کشور را طولانی کنیم و فرهنگ کار و تلاش از جامعه رخت بربندد، گفت: - باید مسئله فقر و محرومیت را با اجرای برنامه های رفاهی حل کرده و اشتغال و رفاه روستاییان را با جدیت دنبال کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود زمانی قمی در 48مین جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در استانداری مرکزی بر لزوم تلاش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی در حوزه تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: خوشبختانه روز گذشته در مجلس شورای اسلامی لایحه برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی جهت ایجاد اشتغال روستایی به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: این مصوبه از حدود دو سال پیش توسط دولت پیگیری می شده است و از طریق مجلس اقدام شد.

استاندار مرکزی گفت: مسئله اشتغال و بیکاری بویژه در بین طبقه محروم و روستاییان موضوعی است که بهانه بهره برداری های برخی افراد شده و در شرایط خاص با وعده های نادرست و ناپسند در این خصوص از قشر ضعیف سربازگیری می شود؛ باید حتما این مسیر را به روی افرادی که می خواهند سوءاستفاده کنند، ببندیم.

وی در ادامه اظهار کرد: بدترین روش در کشورداری این است که صف مستمری بگیران کشور را طولانی کنیم و فرهنگ کار و تلاش از جامعه رخت بربندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدترین روش کشورداری طولانی کردن صف مستمری بگیران است

بدترین روش کشورداری طولانی کردن صف مستمری بگیران است