مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 14:402017-05-24اقتصادي

بخشودگی 152 میلیارد ریال از جرایم کارفرمایان استان زنجان


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، از بخشودگی 152 میلیارد ریال از جرایم کارفرمایان خوش حساب در طرح بخشودگی جرایم خبر داد.

- مسعود علیاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: طی اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب، در مجموع 1095 کارفرما در استان در این طرح ثبت نام کردند و 152 میلیارد ریال از جرایم کارفرمایان مشمول بخشودگی قرار گرفت.

این در حالی است که 467 میلیارد ریال از جرایم بخشوده و مانده بدهی به مبلغ 315 میلیارد ریال تقسیط شد.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب در دو بازه زمانی از 27 خرداد تا 27 شهریور و 19 دی تا 6 اردیبهشت در زنجان اجرا شد، ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب را در راستای تحقق شعار اقتصادی مقاومتی، تولید، اشتغال، بهبود فضای کسب و کار، حمایت از تولید ملی و حمایت از واحدهای فعال تولیدی، صنعتی و معدنی اجرا کرد.

وی با بیان اینکه پارسال یک سوم از بدهی کارگاه های استان زنجان در طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب بخشوده شد، خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح، واحدهای فعال تولیدی، صنعتی و معدنی که به طور غیر ارادی و به خاطر بروز حوادث غیرمترقبه، تحریم های اقتصادی و نوسان های ارزی با تعطیلی موقت یا رکود مواجه شده بودند، می توانستند تحت شرایطی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی 152 میلیارد ریال از جرایم کارفرمایان استان زنجان

بخشودگی 152 میلیارد ریال از جرایم کارفرمایان استان زنجان