مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 13:352017-05-24ورزشي

جلسه وزیر ورزش با مسوولان فدراسیون قایقرانی


مسوولان و اعضای هیات رییسه فدراسیون قایقرانی با مسعود سطلانی فر، وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان و احمد دنیامالی اعضای هیات رییسه، غلامرضا امینی رییس، وحید مرادی دبیرکل افتخاری و خسرو ابراهیمی و فرحناز امیرشقاقی نواب رییس فدراسیون قایقرانی در دفتر سلطانی فر با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

در این دیدار گزارش عملکرد فدراسیون قایقرانی ارائه شد و وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از فعالیت های فدراسیون، صحبت هایی در خصوص توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی ارائه کرد.

رییس فدراسیون قایقرانی در این جلسه با اشاره به این که فدراسیون قایقرانی تحت نظر 3 فدراسیون جهانی فعالیت می کند، گفت: خوشبختانه در هیات رییسه فدراسیون در خدمت عزیزانی هستیم که در 2 کنفدراسیون آسیا نایب رییس هستند.

احمد دنیامالی در کنفدراسیون کانویینگ آسیا و وحید مرادی در کنفدراسیون رویینگ آسیا نماینده ایران به عنوان نایب رییس هستند.

البته امیدواریم و تلاش می کنیم در بادبانی نیز بتوانیم سمت بین المللی داشته باشیم و در رشته های دیگر نیز سمت ها را ارتقاء دهیم.

غلامرضا امینی هدف بلندمدت قایقرانی را بازی های آسیایی جاکارتا دانست و بیان کرد: پس از بازی های آسیایی دور گذشته در اینچئون، برنامه ها را به نحوی نتظیم کردیم تا با هدف بلند مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه وزیر ورزش با مسوولان فدراسیون قایقرانی

جلسه وزیر ورزش با مسوولان فدراسیون قایقرانی