مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 13:002017-05-24سياسي

عدم آگاهی از مهارتهای زندگی مهمترین علل بروز خشونتهای خانوادگیست


معاون اجتماعی بهزیستی استان اردبیل گفت: عدم آگاهی از مهارتهای زندگی مهمترین علل بروز نزاع و خشونت علیه زنان در خانواده ها است.

- خسرو امیدوار، معاون اجتماعی بهزیستی استان اردبیل در گفت وگو با ایسنا، نزاع و خشونت در خانواده، به ویژه خشونت علیه زنان را مسئله جهانی عنوان کرد و گفت: بازتاب آزار زنان در جامعه بین المللی نیز وسیع بوده است بطوریکه در چهارمین کنفرانس حقوق بشر در وین خشونت علیه زنان، یکی از سوژههای دارای اولویت برای بررسی در کنفرانس تشخیص داده شد و این نکته مهم مورد تأکید قرار گرفت که خشونت جسم و روان زنان را تهدید می کند زیرا مردان در اعمال خشونت نقش اصلی را دارند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در چهارمین کنفرانس حقوق بشر تأکید کردند که قضات، دفاتر پلیس، دفاتر وکالت، کانون های حمایت از خانواده، معلمان و به طور کلی همه مردم جامعه باید موضوع همسرآزاری را مورد توجه قرار دهند.

امیدوار با اشاره به توصیف خشونت در خانواده پرداخت اضافه کرد: از آنجا که خانواده به منزله پناهگاهی مقدس برای آسایش خاطر و هماهنگی امورات زندگی و تربیت صحیح فرزندان است، نزاع و خشونت خانوادگی حقیقتاً با آن همخوانی ندارد و از نظر لغوی نیز چنین مفهومی از خانواده تعریفی ناهمگون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم آگاهی از مهارتهای زندگی مهمترین علل بروز خشونتهای خانوادگیست

عدم آگاهی از مهارتهای زندگی مهمترین علل بروز خشونتهای خانوادگیست