مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 12:502017-05-24سياسي

کرم پور: نرخ بیکاری استان فارس از میانگین کشوری بالاتر است


نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار نگران کننده نرخ بیکاری درکشور گفت: نرخ بیکاری استان فارس از میانگین کشوری بالاتر است و از میان شهرستان های استان فارس نرخ بیکاری حوزه انتخابیه اینجانب به مراتب بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کوروش کرم پورحقیقی درنطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) با گرامیداشت سوم خرداد این مناسبت را سالروز حماسه بزرگ و نقطه عطف 8 سال دفاع مقدس نامید و گفت: حضور حماسی و افتخارآفرین مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه که یک نقطه درخشان در تاریخ ایران به وجود آورد را به محضر رهبر فرزانه انقلاب تبریک می گویم و این در حالی که برنده اصلی این حماسه بزرگ ملت شریف و فهیم ایران است.

وی افزود: به طور یقین این مشارکت تاریخ ساز مردم و رأی قاطع آنها سرمایه بزرگ برای اعتلای نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید به شمارمی آید، انتخاب مجدد دکتر روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری به ایشان تبریک می گویم و اعلام می کنم، آمادگی دارم تا برای خدمت به مردم درکنار دولت تدبیر و امید باشم.

این نماینده مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: مستحضرید نرخ بیکاری درکشور بسیار نگران کننده است و در بین استان های کشورنرخ بیکاری استان فارس از میانگین کشوری بالاتر است و از میان شهرستان های استان فارس نرخ بیکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرم پور: نرخ بیکاری استان فارس از میانگین کشوری بالاتر است

کرم پور: نرخ بیکاری استان فارس از میانگین کشوری بالاتر است