مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 12:462017-05-24سياسي

مرکز پژوهش های مجلس فضای کسب وکار ایران بدتر شده است


مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی عنوان کرد: در جدیدترین گزارش سهولت انجام کسب و کار هم رتبه ایران، سه رتبه بدتر شد و از 117 به 120 رسید که هر سه رتبه آن ناشی از بدتر شدن نسبی وضعیت ایران بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی اقدامات لازم برای بهبود رتبه ایران در گزارش سال 2018 انجام کسب و کار بانک جهانی پرداخت.

طبق آخرین گزارش انجام کسب و کار بانک جهانی در سال 2017، جمهوری اسلامی ایران در رتبه 120 از میان 190 کشور جهان و در جایگاه شانزدهم در میان 25 کشور منطقه سند چشم انداز قرار گرفته است.

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با توجه به جایگاه نامطلوب ایران در رتبه بندی انجام کسب و کار مجموعه مطالعات راهکارهای بهبود رتبه ایران در گزارش انجام کسب و کار بانک جهانی را در سال های 1392 ـ 1393 تهیه و منتشر کرده است.

در این مطالعات راهکارهایی برای وضع، حذف یا اصلاح قوانین، مقررات و رویه های اجرایی با هدف دستیابی کشور به رتبه اول در میان کشورهای سند چشم انداز ارائه شده است.

در گزارش حاضر در مجموع 150 مورد از اقدامات لازم برای بهبود رتبه ایران در گزارش انجام کسب و کار به تفکیک نهادها و دستگاه های اجرایی مسئول پس از به روزرسانی راهکارهای پیشنهادی مطالعات گذشته با توجه به اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پژوهش های مجلس فضای کسب وکار ایران بدتر شده است

مرکز پژوهش های مجلس فضای کسب وکار ایران بدتر شده است