مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 12:452017-05-24سياسي

فرمانده سپاه خوزستان: آمادگی نظامی کشور حداکثری است


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امروزه نیروهای مسلح به لحاظ آمادگی تجهیزاتی و آمادگی های جسمی، بدنی و رزم در حد مطلوبی هستند و برابر ارزیابی هایی که توسط ستاد کل نیروهای مسلح صورت می گیرد، - یگان های مستقر در جنوب از یگان های برتر و دارای آمادگی بالا محسوب و معرفی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسن شاهوارپور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر، صبح امروز (سوم خردادماه) در محل ستاد سپاه ولی عصر(عج) اهواز برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر از دست متجاوزان بعثی اظهار کرد: رزمندگان آن دوران با آزاد کرن خرمشهر عزیز و عظیم توانستند برگ زرینی را در انقلاب اسلامی ثبت کنند.

وی به عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر طی آن عملیات اشاره کرد و گفت: رزمندگان و نیروهای مسلح ما باید از رزمندگان آن دوران درس فرا گیرند و همواره با به یاد داشتن آن عملیات، آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: یکی از مسایل بسیار مهم در عملیات آزادسازی خرمشهر وحدت فرماندهی بود و امام (ره) نیز به عنوان محور فرماندهی نیروهای مسلح، در این عملیات فرمان صادر می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه خوزستان: آمادگی نظامی کشور حداکثری است

فرمانده سپاه خوزستان: آمادگی نظامی کشور حداکثری است