مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 12:062017-05-24فرهنگي

حیدریان: سیاست ما تقویت بخش خصوصی است


نشست تخصصی و دوستانه اعضای هیت مدیره آیفیک با محمد مهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ اکبر تحویلیان رییس هیات مدیره گفت: آنچه فکر ما است تولید است و هدف سازمان سینمایی هم شکل دادن به تولید است به همین دلیل دراین مسئله با هم اشتراک نظر داریم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین محصولاتی که امروز در شبکه نمایش خانگی تولید می شود آثار غیرسینمایی است اما متاسفانه نیروی انسانی است که در این بخش فعالیت می کنند از حمایت لازم برخودار نیستند و بر اساس قوانین نیز نمی توانند در صنوف خانه سینما عضو شوند در حالی که فعالیت آنها در بخشهای غیرسینمایی بسیار بیشتر از آثار سینمای است.

ایرج محمدی نایب رییس آیفیک نیز گفت: وضعیت تولیدات غیر سینمایی نسبت به تولیدات سینمایی جایگاه خوبی ندارد و آیفیک به عنوان متولی تولیدات غیرسینمایی تمام تلاش خود را می کند تا یک ساماندهی در این بخش انجام بشود.

وی ادامه داد: باید با همکاری سازمان سینمایی به یک ساختار منسجم درباره آثار غیر سینمایی برسیم زیرا آثاری که در این بخش تولید می شود بسیار زیاد است و می توان آثاری را در این بخش به جامعه عرضه کرد که مورد نیاز جامعه است اما دستگاه های دیگر همچون تلویزیون نمی توانند آن را نمایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدریان: سیاست ما تقویت بخش خصوصی است

حیدریان: سیاست ما تقویت بخش خصوصی است