مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 12:002017-05-24سياسي

درخواست عضو فراکسیون امید برای رفع حصر


یک عضو فراکسیون امید امروز (چهارشنبه) خواستار رفع حصر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهاب الدین بی مقدار نطق میان دستور در صحن علنی با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و قدردانی از مردم برای خلق حماسه 29 اردیبهشت و تبریک به رییس جمهور گفت: از مردم برای تحکیم مردم سالاری در کشور قدردانی و تشکر ویژه ای می کنم.

وی ادامه داد: مردم در شعارها خواستار رفع حصر از یاران قدیمی انقلاب و امام بودند.

من به عنوان نماینده ای از خطه آذربایجان این درخواست را از مقام معظم رهبری دارم و همچنین خواستار رفع ممنوع التصویری از آقای خاتمی هستم و این اطمینان را می دهم که مردم آذربایجان همواره پشتیبان رهبری بوده اند و کوتاهی در راه حفظ دستاوردهای انقلاب نخواهند کرد.

بی مقدار همچنین با اشاره به سفر ترامپ به عربستان گفت: این روزها ترامپ که نمی تواند در آمریکا کاری انجام دهد و محبوبیتی ندارد دست به گدایی به منابع خاورمیانه دراز کرده است.

من به حاکمان آل سعود می گویم بیش از این خیانت به مسلمانان جایز نیست؛ هرچقدر هم سلاح بخرین نمی توانید در مقابل ایران اسلامی با پشتیبانی مردم با غیرت و دارای تکنولوژی بومی ایستادگی کنید.

نماینده مردم تبریز در ادامه بیکاری واشتغال جوانان را از جمله مسائل اصلی کشور دانست و خواستار رفع موانع تولید و روانسازی مسیر گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عضو فراکسیون امید برای رفع حصر

درخواست عضو فراکسیون امید برای رفع حصر