مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 11:052017-05-24اقتصادي

مردم اقلیم کردستان عراق محصولات بی کیفیت را خریداری نکنند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ما انتظار نداریم هر محصول تولیدی با هر کیفیت و قیمتی از سوی مردم کردستان عراق خریداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دره وزمی، امروز چهارشنبه (3 خرداد) در همایش تجاری اتاق های بازرگانی سنندج - اربیل با اشاره به اینکه چنین همایش هایی فرصت ارزشمندی برای تعامل هرچه بیشتر مابین اعضای اتاق بازرگانی کردستان ایران و کردستان عراق است، اظهارکرد: در این همایش ها می توان در راستای بهبود بیشتر روابط تجاری و بارزگانی دو طرف بهره گرفت که متاسفانه تاکنون استفاده مطلوبی از پتانسیل ها در این دو منطقه نشده است و باید در این مورد بیشتر تلاش کرد .

وی با اشاره به اینکه کردستان ایران محصولات و تولیدات ارزشمندی در بخش های مختلف معدن، صنعت و کشاورزی دارد، افزود: در بحث تجارت دو طرفه حق دو طرف در مبادلات تجاری و بازرگانی باید رعایت شود که بی شک ما انتظار نداریم هر محصول تولیدی با هر کیفیت و قیمتی از سوی مردم کردستان عراق خریداری شود .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه متاسفانه هنوز ارتباط تجاری خوبی با اقلیم کردستان نداشته ایم، ذکر کرد: حوزه بازرگانی و تجاری عرصه رقابت است و اگر کردستان ایران می خواهد در این رقابت پیروز باشد و کالاهای ایرانی را جایگزین کالای خارجی در اقلیم شود بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اقلیم کردستان عراق محصولات بی کیفیت را خریداری نکنند

مردم اقلیم کردستان عراق محصولات بی کیفیت را خریداری نکنند