مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 00:462017-05-23سياسي

ماجرای دنباله دار یک غفلت 2030،تثبیت سلطه بیگانه یا سندی بی طرفانه؟


دو ایراد اساسی به این سند وارد است ابتدا آنکه با اسناد بالادستی آموزش کشور همون سند تحول تناقض دارد علاوه بر اینکه با وجود اسناد بالادستی لزومی به پذیرش نسخه جهانی در این باره نداریم.

- دوم آنکه این سند تفسیر پذیری بالایی دارد که موارد مبهم در ادامه همکاری ایران با یونسکو می تواند زمینه ای را برای جهت دهی افکار عمومی بر علیه نظام آموزشی ایران ایجاد کند.

ماجرای سند 2030 همچنان ادامه دارد حتی بعد از اینکه به گفته کبگانیان عضو شورای انقلاب فرهنگی اعلام کرد:اجرای مبحث آموزشی سند 2030 متوقف شد و دیگر به مصوبه شورا نیز نیازی نیست، زیرا دستور رهبر انقلاب بوده است.

داستان های دنباله دار 203 بعد از سخنان رهبری تبدیل به یک نقطه ضعف دولت شد علی الخصوص اینکه این سند به صورت مخفیانه تصویب و در حال اجرا بود ابهامات را دراذهان عمومی بیشتر کرد.

در بحبوحه انتخابات نیز این مساله علیه این دولت استفاده شد مخصوصا این که این سند با امضای اسحاق جهانگیری به دستگاه های دولتی ابلاغ شده بود.

در مواردی نیز برخی افراد، تراکت هایی را بر علیه این سند بین مردم پخش می کردند که این تراکت ها به نوعی نشان دهنده نفوذ فرهنگی در دوران ریاست جمهوری روحانی بود.

نمونه ای از این تبلیغات را در عکس زیر می بینید: روحانی: نسبت به 2030 نمی گذرم حال که انتخابات به پایان رسیده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دنباله دار یک غفلت 2030،تثبیت سلطه بیگانه یا سندی بی طرفانه؟

ماجرای دنباله دار یک غفلت 2030،تثبیت سلطه بیگانه یا سندی بی طرفانه؟