مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 23:312017-05-23حوادث

از افشای اطلاعات سرنوشت ساز تا نقض دادنامه؛ جعبه سیاه بابک زنجانی را نجات می دهد؟


با توجه به اطلاعات مهم و مفیدی که در تحقیقات جدید از همدست بابک زنجانی به دست آمده این احتمال وجود دارد که حکم اعدام متهم پرونده فساد نفتی هم مانند دو متهم دیگر این پرونده نقض شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، سال گذشته بود که رییس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری و استرداد یکی از عوامل اصلی پرونده فساد نفتی به کشورمان خبر داد و گفت: این فرد در یکی از کشورهای آمریکای مرکزی ردیابی، دستگیر و به مقامات قضایی ایران تحویل داده شد.

به محض انتشار این خبر رسانه ها در پی مشخص شدن هویت واقعی متهم دستگیر شده بودند تا اینکه در اولین ساعات نام متهم با حروف مخفف ع-ز بر سر زبان ها افتاد.

ابتدا برخی گمان کردند متهم نامی شبیه علی زنجانی می تواند داشته باشد و گویا از اقوام خود بابک است اما ساعتی بعد هویت واقعی متهم افشا شد و این بار نام ع-ز.

ح.

م بر سر زبان ها افتاد.

روند کشف هویت واقعی متهم ادامه یافت تا اینکه سرانجام رسانه ها رودروایسی را کنار گذاشته و از نام کامل علیرضا زیبا حالت منفر پرده برداری کردند.

نباید در اجرای حکم بابک زنجانی تعجیل کنیم! با مشخص شدن نام واقعی منفرد خبرگزاری فارس به سراغ کوهپایه زاده وکیل بابک زنجانی رفت و در رابطه با نقش این متهم در پرونده فساد نفتی از وی جویا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افشای اطلاعات سرنوشت ساز تا نقض دادنامه؛ جعبه سیاه بابک زنجانی را نجات می دهد؟

از افشای اطلاعات سرنوشت ساز تا نقض دادنامه؛ جعبه سیاه بابک زنجانی را نجات می دهد؟