مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 23:162017-05-23ورزشي

منچستریونایتد - آژاکس؛ گرمای جام در سرمای استکهلم


شام آخر لیگ اروپا محل رسیدن یکی از 2 غول قاره سبز به آرزوهایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو"، آژاکس درست در بیست و دومین سالگرد آخرین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با مرغوب ترین جوانان اروپا برای کسب اولین افتخار 22 سال اخیر وارد میدان داغ استکهلم می شود؛ جایی که باید از ساعت 23:15 چهارشنبه شب بازی نهایی لیگ اروپا را مقابل منچستریونایتد برگزار کند.

هر چقدر آژاکس جوانی و شور دارد، منچستریونایتد از آرزو پر است؛ آرزوی به دست آوردن یکی از معدود جام های خالی باقی مانده در کلکسیون افتخاراتش و رسیدن به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا.

برای آن ها که به خاطر رقم زدن اولین قهرمانی یک تیم انگلیسی در جام باشگاه های اروپا خودشان را آبروی فوتبال جزیره می دانند، هیچ چیز بهتر از 5 تیمی کردن سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان، یادآور ادعای قدیمی شان نیست.

راه پرپیچ و خم منچستریونایتد گام اول برای حضور در بازی نهایی را با دوم شدن در گروه اول رقابت ها شامل زوریا، فاینورد و فنرباغچه برداشت و در مراحل حذفی بعدی به ترتیب از سد سن اتین، روستوف، اندرلشت و سلتاویگو گذشت و به فینال رسید.

آژاکس هم در گروه سلتاویگو، استانداردلیژ و پاناتینایکوس اول شد و در ادوار بعدی حذفی پائوک، کپنهاگن، شالکه و لیون را حذف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منچستریونایتد - آژاکس؛ گرمای جام در سرمای استکهلم

منچستریونایتد - آژاکس؛ گرمای جام در سرمای استکهلم