مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 23:102017-05-23ورزشي

اتفاقات مشکوک در لیگ یک فوتسال + فیلم


در حالی چهره دو تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتسال مشخص شده که اتفاقات مشکوک هفته پایانی لیگ یک، شائبه های زیادی را به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیگ دسته یک فوتسال روز یکشنبه هفته جاری به پایان رسید و دو تیم مقاومت قرچک و آتلیه قم به لیگ برتر صعود کردند اما برخی اتفاقات مشکوک در دو بازی سرنوشت ساز، باعث شد تا شائبه تبانی بر سر زبان ها بیفتد.

دو بازی تیم های مقاومت قرچک با سن ایچ ساوه و همچنین نفت امیدیه با آتلیه قم از ساعت 16 آغاز شد اما اتفاقات و حواشی آن ها به قدری زیاد بود که بعد از سه ساعت به اتمام رسید! یکی از اتفاقات عجیب در بازی امیدیه این بود که تماشاگران از سالن بازی به بیرون هدایت می شوند و تیم آتلیه در مدت زمان بسیار کمی موفق به زدن سه گل می شود تا به لیگ برتر صعود کند.

همچنین در حالی که ارتباطی بین دو سالن وجود نداشت، ساوه ای ها از طریق ناظر بازی متوجه می شوند که صعود کرده اند و جشن برپا می کنند اما دقایقی بعد خبر می رسد، نفت امیدیه در یک دقیقه سه گل دریافت کرده و به این ترتیب آتلیه قم صعود کرده تا اتفاق مشابه تراکتورسازی در فوتسال برای تیم سن ایچ ساوه بیفتد.

در زیر می توانید فیلم مربوط به جشن صعود ساوه ای ها را ببینید: مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات مشکوک در لیگ یک فوتسال + فیلم

اتفاقات مشکوک در لیگ یک فوتسال + فیلم