مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 19:552017-05-23اقتصادي

توزیع گسترده اقلام ضروری مورد نیاز ماه مبارک رمضان در سطح استان تهران


در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان تهران مقرر شد، اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و شرکت های غله و امور دام به طور گسترده در فروشگاه ها عرضه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان تهران به ریاست محمد امامی امین، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران و با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.

در این جلسه گزارش اجرای "طرح ضیافت" از سوی شرکت های غله، پشتیبانی امور دام و سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ارایه شد.

امامی امین با بیان این که اقدامات ارزشمندی در جهت تنظیم بازار تاکنون انجام شده است، تصریح کرد: توزیع میوه در بازار از اسفند ماه سال گذشته آغاز و موجب کاهش قیمت ها شده است.

وی از عملکرد سازمان تعزیرات استان تهران به دلیل توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای تخلفات و رسیدگی های انجام شده، تقدیر کرد.

در این جلسه گزارشی از بازرسی های انجام شده از صنوف مختلف ارایه شد که بر اساس آن 34 هزار و 798 مورد بازرسی در استان تهران انجام شده است که بیش از 17 هزار مورد آن مربوط به شهر تهران است.

همچنین از میان حدود پنج هزار پرونده تخلف، چهار هزار و 133 مورد پرونده مربوط به شهر تهران است که ارزشی معادل چهار میلیارد و 800 میلیون تومان را دربرمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گسترده اقلام ضروری مورد نیاز ماه مبارک رمضان در سطح استان تهران

توزیع گسترده اقلام ضروری مورد نیاز ماه مبارک رمضان در سطح استان تهران