مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 19:512017-05-23سياسي

اراده جدی ایران و روسیه برای اجرای توافقات جامع امنیتی


دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان و نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز(سه شنبه) در مسکو دیدار و گفت وگو کرده و اجرای توافق های امنیتی بین دو کشور را ضروری خواندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، علی شمحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان که به روسیه سفر کرده است بعداز ظهر امروز(سه شنبه) دراولین برنامه کاری خود با نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات که پیش از برگزاری نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو ائتلاف ضد تروریسم ودر شهر زاویدووا درشمال پایتخت روسیه برگزار گردید طرفین ضمن بررسی روند همکاریهای جاری دو کشور در حوزه مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، ضرورت تداوم رایزنیهای مشترک و تبادل اطلاعات در سطح دستگاههای امنیتی، سیاسی و نظامی به منظور افزایش تاثیر گذاری برنامه های مقابله با تروریسم در سوریه و عراق وسایر مناطق در گیر بحرانهای امنیتی در منطقه را مورد تاکید قرار دادند.

شمخانی در این ملاقات با تبیین شرایط جدید نظامی و امنیتی در بحران سوریه و تاثیرات مخرب مداخله نظامی غیر قانونی برخی کشورها که به پیچیده تر شدن شرایط موجود و تقویت جبهه شکست خورده تروریسم تکفیری منجر شده است اظهار داشت: موفقیتهای مستمر نظامی و سیاسی ائتلاف واقعی ضد ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده جدی ایران و روسیه برای اجرای توافقات جامع امنیتی

اراده جدی ایران و روسیه برای اجرای توافقات جامع امنیتی