مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 18:162017-05-23حوادث

رییس پلیس فتای استان سمنان خبر داد دستگیری شکارچی تصاویر دختران جوان در فضای مجازی


رییس پلیس فتای استان سمنان از دستگیری شکارچی تصاویر دختران جوان در فضای مجازی در این استان خبر داد.

- حسین صادقی کاشان امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس" استان سمنان، از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت دختران جوان در فضای مجازی خبر داد و اظهار داشت: متهم با سوءاستفاده از تصاویر خصوصی شاکی، به ایجاد پروفایل های جعلی در شبکه های اجتماعی اقدام می کرد.

وی اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع انتشار تصاویر خصوصی و هتک حیثیت، اقدامات اولیه توسط کارشناسان این پلیس در دستور کار قرار گرفت.

رییس پلیس فتای استان سمنان افزود: با توجه به اظهارات شاکی و مستندات و ادله های جمع آوری شده، مشخص شد که متهم یا متهمان با هویت ناشناس و با استفاده از ترفند و شگردهای خاص به برقراری ارتباط با شاکی اقدام کرده و درنهایت سرقت هویت و تصاویر خصوصی وی را در دستور کار قرار داده اند.

صادقی کاشان ادامه داد: در پیگیری های به عمل آمده، مشخص شد که متهم با مطالب و اطلاعات سرقتی، به ایجاد پروفایل جعلی در یکی از شبکه های پیام رسان اقدام کرده و با درج مطالب غیراخلاقی سعی در افزایش بازدید از پروفایل مزبور را داشته است.

وی گفت: با اقدامات فنی و ادله جمع آوری شده، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد؛ متهم پس از مواجه شدن با مستندات جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس فتای استان سمنان خبر داد دستگیری شکارچی تصاویر دختران جوان در فضای مجازی

رییس پلیس فتای استان سمنان خبر داد دستگیری شکارچی تصاویر دختران جوان در فضای مجازی